Pošljite povpraševanje
Naslov:
Vaše ime:
Vaš email naslov:
Vaša telefonska številka:
Komentar:
 
DOMOV
NAJLEPŠE ZIMSKE KAPE
ZIMSKE KAPE S COFOM
ZIMSKE KAPE BREZ COFA
POSEBNE KAPE in TRAK
OTROŠKE KAPE
USNJENI PASOVI
ŽENSKI PASOVI
MOŠKI PASOVI
ZA PODJETJA
PREMIUM IZDELKI IZ PLEKSI STEKLA
0
x
Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.najlepše.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Opredelitev pojmov

 

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.najlepše.si

Pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. ča možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  9. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku oziroma kot je navedeno od izdelku. V primeru odstopanj od navedenih rokov, se kupca osebno kontaktira.

 

PREKLIC NAROČILA

Preklic naročila je možen do 1 ure po oddanem naročilu-

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Podrobneje o poteku odstopa od pogodbe, je razloženo na dnu strani

V tem primeru nas obvestite na email: promaark@gmail.com, kjer se bomo dogovorili za podrobnosti.

Če stranka vrne paket na račun podjetja, ali je paket z odkupnino, le-ta paket zavrne

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Vklopi razum, vzemi račun:

 

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-6 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka je dobavni rok naveden pri posameznih izdelkih. V primeru daljšega dobavnega roka oziroma, če izdelek ni več na voljo, vas o tem obvestimo.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije.

 

Stroški odpreme blaga

 

Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Pri nakupu nad 50 € je strošek odpreme blaga brezplačen. Pri nakupu do 50 € vam bomo zaračunali strošek odpreme blaga v višini 3,99 EUR z DDV pri plačilu po povzetju in 2,99 eur z DDV pri plačilu preko predračuna.Strošek odpreme blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna provizijo za odkupnino (po veljavnem ceniku Pošte Slovenije). Ta strošek ni vračunan v kupnino.

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo, je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ddv ni obračunan na podlagi 1. odstavka 49. člena ZDDV - 1 (nismo davčni zavezanec). Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.


Slike in podatki

 Slike pri nekateih artiklih so simbolične.